Mina glittriga naglar!

Skrivet den: 2012-07-08 kl. 13:45:52 / Kategori: naglar II

Tja tja. Det är tydligen jättevarmt ute så jag hoppas ni njuter! Jag är fortfarande på jobbet och ska vara det tills klockan fyra. Men jag har underbara arbetskamrater så det är inte så farligt ;) I måndags var jag hos Ida och fixade naglarna. Sedan dess har jag väntat på att hon ska lägga upp bilderna på fb så att jag kan låna dem. Men hon har tydligen åkt på semester. Så jag fick ta en egen. Gula och superglittriga. De blänker satan och syns på flera meters avstånd. Snyggt!! Å vem är killen på bilden i bakgrunden? Någon som kan? :)


Kommentarer
Postat av: thomas

cavani. är det fel blir du skyldig mej en hundring.

2012-07-10 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0