Fridays on a saturday

Skrivet den: 2012-03-10 kl. 15:10:24 / Kategori: That is that

Mysmiddag med min älskling i Malmö idag. Vi åt på fridays och jag fick ännu en fin hamburgare till min samling, haha. En cheesy bacon cheeseburger till Dessi. Dock är vi bortskämda med större läsk och bättre service. Och frågan om vi skulle betala tillsammans eller var för sig hade vi aldrig fått i USA.

Det betyder inte att maten inte gick ner ;) Mätta och belåtna kör vi till Lomma för att kolla på fotboll!


Kommentarer
Postat av: vera

dit vill jag med någon gång :) ser ut som i mina drömmar!! hahaha

2012-03-10 @ 16:33:42
Postat av: Dessi

De har uteservering, så vi får hitta en dag i sommar :)

2012-03-10 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0