på plats!!

Skrivet den: 2012-03-15 kl. 19:53:01 / Kategori: Egypten - Hurgada 2012

Hej sötnötar!
Vi är framme och har det bra. Riktigt bra! Fast jag är inte alls van med hela den här all inclusive-grejen. Man får liksom inte göra något själv, och för en annan som är van över att ta kontroll känns det både ovant och lite jobbigt. Men jag vänjer mig nog ;) Internet är väl ingen höjdare men de går.


Hotellet vi bor på är så stort så vi har gått vilse mer än en gång. Men vi har hittat matställe, gymmet och alla häftiga vattenrutchkanor så vi ska klara av morgondagen. Fler bilder kommer imorgon!!









Kommentarer
Postat av: agneta Björk

Vad härligt det ser ut...här är grått, kallt och ruggigt. Hälsa alla. KRAM!

2012-03-15 @ 20:22:16
Postat av: Sofia

Åå vad jag vill vara med er!!! Hälsa alla från mig. Stor kram till dig, Vera o alex- jag är sååå avundsjuk och överväger att chartra ett privatjet och dra ner till er!!! Puss!

2012-03-15 @ 21:51:54
URL: http://sofiatjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0