H&M club!

Skrivet den: 2012-05-23 kl. 15:44:30 / Kategori: That is that

Jag gissar att vi är några stycken som har ett medlemskort på HM. Men jag gissar också att jag är rätt ensam om att behöva betala medlemsavgift.. Detta är första gången jag fått göra de, och det beror på att det i vanliga fall är gratis. OM man handlar för mer än 2000 kr/ år. Vilket jag inte gör. Faktum är, att jag är inte ens nära. 1043 kr handlade jag för under ett år.

Anklaga mig aldrig för att shoppa för mycket, för det gör jag verkligen inte!! :)


Kommentarer
Postat av: Therese från jobbet

Jag brukar också få betala. Men jag har väl handlat ganska mycket barnkläder där det senast året så jag har inte fått någon räkning än :-)

2012-05-24 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0