Pokerkväll hos Olsson/Persson!

Skrivet den: 2012-05-01 kl. 20:44:57 / Kategori: That is that

Daniel har pokerkväll här hemma så jag smet snabbt hemmifrån. Vad passar bättre än att smita hem till mamma och pappa en vanlig vardag och bli bjuden på middag och ligga och slappa på deras soffa? Det blir för lite sådant tycker jag!

Nu är jag hemma igen och har stängt in mig i sovrummet lite. Både för min och deras skull, haha. Och eftersom tvn här inne fortfarande lyser med sin frånvaro myser jag med en bok och lite godis istället. Det har varit en lång men trevlig dag och jag kommer somna skönt till pojkarnas mummel utanför.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en sketabra onsdag!! :D

Kramar i mängder!

2012-05-02 @ 00:40:53
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Deisi

yummie :)

2012-05-02 @ 13:11:08
URL: http://deisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0