Sömnig!

Skrivet den: 2012-05-11 kl. 07:53:43 / Kategori: That is that

Hej hopp och god morgon!
I början av veckan skrev jag att jag hade fullt upp varje dag och det har jag verkligen haft. Så varje morgon blir det mer ansträngande att ta sig ur sängen.

Gårdagen var helt underbar, trots att det regnade i 90 minuter. Malmö vann med fina 3-0 och Helsingborg var aldrig ens nära. Malmös första halvlek gav också hopp om en ljus, ljus framtid!

Nu är jag påväg till jobbet som vanligt. Idag är det jobb plus jobb som gäller och sen ska jag hem till underbara Daniel och izzie. Ja och katterna ;) men denna helgen ska vi vara hundvakt!

Kram på er, och trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0