supernöjd!

Skrivet den: 2012-05-31 kl. 22:14:28 / Kategori: That is that
Jag är jätteglad just nu. Nästan
Jag sprang milen. Inga problem alls och jag spurtade riktigt på slutet. Jag skulle ljuga om jag sa att benen inte är trötta för det är dem, men det har definitivt varit värre.
MEN! Mitt skoskav är tillbaka. Eller, det var ju aldrig riktigt borta och än är vi inte tillbaka på ruta ett, men nästan. Högklackat blir det på lördag, men tillsammans med ett compeedplåster är jag rädd för.
Igen, jag klarade på milen på fina 55 minuter. Nu ska jag sova gott :)
Ni slipper bild på en svettig Dessi ( så glad att jag tog en innan jag gav mig ut ) och får en på humle å dumle istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0