Mystisdag också!

Skrivet den: 2012-11-27 kl. 23:27:05 / Kategori: That is that

Tisdagen är slut om 35 min vilket betyder att jag snart varit vaken i 19 timmar. Det i sig betyder att jag kommer somna efter jobbet imorgon, haha

Anledningen till denna sena timme är att jag precis har och tittat på sista delen av twilight-filmerna. Jag såg första för tre veckor sedan så jag är lite efter, men å andra sidan behövde jag inte vänta speciellt länge innan jag fick se slutet så ;) och den var verkligen bra! Jag är riktigt imponerad över hur de slutade! Grymt. Och systermys med Vera, helt underbart! (ingen trodde väl på allvar att jag såg twilight med Daniel, eller hur?!?)

Kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0