Mer bilåkande!

Skrivet den: 2013-04-26 kl. 14:26:00 / Kategori: That is that
Hej hopp! 
Mer bilåkande nu. Fast egentligen är det bara mysigt. Så här mycket tid har jag och Daniel aldrig tillsammans, så vi bara njuter. Jag leker lite med paddan och läser sladdertidningar som vi köpte igår. Jag väntar på att de ska komma någon mack av något slag snart så vi kan köpa godis, hihi. Vi ska direkt till Åhus och hämta smörgåstårtan vi beställt. Kände inte för att laga mat till tio pers ikväll. Inte om de betydde att jag förlorade shoppingtid i Göteborg i alla fall, haha. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg :)
Kolla gärna in min<3

2013-04-26 @ 18:37:19
URL: http://sveastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0