sovmorgon!

Skrivet den: 2013-04-18 kl. 09:40:27 / Kategori: That is that
Hej hallå!
Idag vaknade jag av att jag fick ett sms från min kusin vitamin om att hon ställde in vår PW imorse. Så jag ställde klockan på en timme senare och somnade om. För några veckor sedan hade de gett mig ångest men inte idag. Jag överlever nog.
 
Det tåkiga är att jag har blivit så dålig på att somna/sova. Jag går upp mellan fem och sex varje morgon, och sover inte när jag kommer hem eller så, utan tränar minst ett pass varje dag. Och ändå kan jag inte sova när jag går och lägger mig utan är vaken till minst tolv varje kväll. Och katten gör det inte lättare heller (Han var snäll inatt i alla fall). Jag känner hur jag går mer och mer minus på de där sovkontot tyvärr. Och jag vill inte ta igen det på helgen heller. Det är ju då man ska göra allt kul!
 
 
Gammal bild idag tyvärr, men så blir det ibland.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0