tråkig tisdag?

Skrivet den: 2013-04-23 kl. 06:56:03 / Kategori: That is that
God morgon alla söta!
Jag sitter på jobbet och försöker äta frukost. Har blåbär precis överallt, haha. Det är tur att jag har lärt mig att ljusa kläder inte är något för mitt yrkesval. Trodde jag att det skulle bli en vanlig tisdag så trodde jag fel. Denna tisdag ska jag för första gången hålla i ett nationellt prov. Ever! Mina underbara sexor ska ha två av fyra engelskaprov idag. Och eftersom detta är mitt ämne så är de jag som ska hjälpa dem genom dagen. Men eftersom det är jag drillat dem i engelska det senaste året ska de inte vara några problem.
 
Nej nu ska jag ge mig på dem här bären igen. Ser det smarrigt ut kanske? Det är godare än det ser ut, haha
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0