bilder från NYC

Skrivet den: 2013-08-28 kl. 17:28:34 / Kategori: That is that
Fick se bilderna som Thomas och Chatarina tog i NY. Jättefina bilder som jag tittat på flera gånger och återupplever varje ögonblick under den veckan.Och det är väl inte mer än rätt att ni ska få göra desamma ;) Jag är bara rädd att jag kommer överdriva totalt med antalet bilder,haha. Därför börjar jag med några av Thomas bilder på ressällskapet.
 
På south ferry för att kolla på frihetsgudinnan.
 
Fina Sara och Emil!
 
Thomas. Ett kort som jag tagit, haha
 
 
Min älskling!
 
 
Och ett på Thomas och Chatarina. Fler bilder lär det bli, se det som ett löfte eller som varning.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0