Ung pappa och måndag!

Skrivet den: 2013-08-05 kl. 09:10:02 / Kategori: That is that

Nu börjar sista veckan på sommarjobbet innan jag ska börja på skolan igen. En nygammal skola men med ett helt nytt jobb, så man är lätt nervös. Och det är med blandade känslor jag åker till konsum denna morgon. Jag gillar mitt jobb, men det är inte roligt när alla andra är lediga. Och det har inte varit samma sak denna sommaren. Kanske var förväntningarna för höga?!?

Min faster skickade denna bild till mig igår. Jag och pappa för en himla massa år sedan. Och jag chockas över hur ung pappa är på bilden. Här är han kanske två år yngre än vad jag är nu, med unge och allt. Men visst, folk har misstagit honom för min bror så ;)

Måndag, nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0