Julaftonsmorgon!

Skrivet den: 2013-12-24 kl. 10:52:15 / Kategori: That is that
Det är otroligt otroligt att jag inte jobbar idag. Jag har jobbat på julafton så länge jag kan minnas, östersundsjulen borträknad. Att jobba julafton är rätt mysigt faktiskt. Kunderna är glada och man slutar kvart över två, vilket gör att man utan problem hinner in till stan, eller till vem vi nu firar hos, till klockan tre och Kalle Anka. 

Men denna julaftonsmorgon är såklart bättre. Lyxfrukost hemma hos Vera och Kalle med allt vad det innebär. Julklappar har slagits in, och julklappar har öppnats. Daniel har svurit över Amy Diamond och vi har ätit renkorv. Just nu äter vi lite pepparkakor och Kalle slår in Veras present så hon måste stanna i köket. Lätt butter, hihi. Jag älskar mitt liv och människorna i de!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0