back on track!

Skrivet den: 2013-02-21 kl. 14:29:04 / Kategori: Thailand 2013
Jaha, var ska vi börja? Vi är framme i Phuket, Patong just nu. Vi kom till hotellet lite efter sex på kvällen. Superlyxigt hotell, och vi hade fått en gratis uppdatering av rummet också, det tackar vi för! Daniel blev sjuk precis innan vi lämnade Phi Phi och jag gissar att han haft båtresan och taxifärden från helvetet just nu. Han mår inte bra alls men låter ändå positiv och klagar inte. Starkt tycker jag! Så ikväll blir det att stanna på hotellrummet med lite roomservice.
 
Jag ligger lite efter med bilder så jag tänkte börja så smått. De två första här är från Long Beach på Phi Phi. Det var därifrån vi tog longtail-båten för att snorkla vid Shark Point som man ser en bit ut i vattnet. Där är också några från en annan strand. Hunden på bilden kom och la sig under min solstol. Sa ingenting och gjorde inte mycket väsen av sig. Var bara otroligt söt. Vi såg inte mycket hundar på Phi Phi. Där var mest katter överallt. Det fick oss att sakna våra små där hemma :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa Daniel och hoppas att det inte blir långvarigt. Alla bilder är helt underbara. Ta nu vara på er sista vecka

Svar: Daniel mår bättre men jag ska hälsa honom. Bilderna är super men de beskriver ändå inte verkligheten. :)
Dessi

2013-02-21 @ 15:50:04
Postat av: Ida

Han får krya på sig så att ni inte missar Similan!!

Svar: Ja de hoppas jag att han gör. Men det är redan bättre så de var nog bara en endagars.. Första dagen i Patong nu så ska gå och boka och fixa med utflykter och sånt. Similan finns med på listan :)
Dessi

2013-02-21 @ 16:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0