Bangtao beach

Skrivet den: 2013-02-27 kl. 15:41:00 / Kategori: Thailand 2013
Vårt sista äventyr här i Phuket blev Bangtao beach. Vi tog en tuc-tuc dit efter att vi checkat ut från hotellet. Sedan var vi där i en timme kanske innan vi åkte tillbaka, haha. Jag tror Krabi, Phi Phi och Similan skämt bort oss lite för stränderna här är inte alls lika fina. Och ska jag vara ärlig så var Bangtao sämst, haha. Men vi testade i alla fall.
 
Jag vill ju inte sammanfatta redan helt och hållet nu, (kommer jag nog inte göra sen heller faktiskt) men vi kommer säkert åka till Thailand igen. Fast kanske inte direkt. Och nästa resa är ju redan bokad ändå ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha amen va? Undra vilken del av bangtao ni var vid :) jag tyckte det var mycket finare än patong, karon och kata. Men jag tycker som du, de som bara ser phuket får fel bild av thailand. Därför vi inte var där alls nu senast :)
Ses snart! Flyg lugnt :) Tja!

2013-02-27 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0