Dagens

Skrivet den: 2013-02-20 kl. 13:37:48 / Kategori: Thailand 2013
 
Hej! View Point var helt underbart! Det var jobbigt att gå både upp och ner, för det var en satans massa trappor och backar som gjorde att det sög i benen. Men det var det värt, för vilken underbar utsikt.
 
Snorklingen och dagens utflyckt har också varit bra! Vi började på Monkey Beach och matade apor och sedan var vi och snorklade, dock utan hajar ;) Nästa stopp var Maya Bay där de spelade filmen "the beach" Synd bara att man inte sett den. Vi avslutade med att kolla på solnedgången från vår longtail-båt och det var helt fantastiskt!
 
Det kommer självklart komma upp tusen bilder på allt detta sedan, men just nu är det tyvärr omöjligt. Inte ens om jag suttit uppe hela natten hade de gått. Men de kommer jag lovar. Imorgon eller på fredag, jag lovar!! Då kommer det komma upp nya inlägg varje timme för att jag ska hinna få med allt, haha. Lägger upp en annan thailandbild så länge...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0