en förmiddag på hotellet!

Skrivet den: 2013-02-18 kl. 10:56:00 / Kategori: Thailand 2013
Hej hej alla hemma i Sverige!
Ny vecka, och nya möjligheter, eller hur? Kidsen där hemma har ju sportlov nu. Tänker på dem ibland :)
 
Idag sov vi ännu längre. Kan behövas ibland, även om jag kanske känner mig lite stressad. Idag tänkte vi slappa på hotellet nu på förmiddagen istället för att åka iväg direkt. Vi ska åka till Railay sen vid ett, halv två tiden tänkte vi för att kunna stanna lite längre. Som fram tills solnedgången kanske. Jag hoppas men vågar inte tro ännu ;) Planen är att ligga lite i skuggan idag och låta huden få vila lite. Jag är rätt röd om rumpan och lite på framsidan av låren så lånar Daniels badshorts idag.
 
 
Jag rockar denna outfit idag, haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på er! Det ser underbart ut på bilderna. Här hemma snöar och töar samtidigt.tänkte berätta att brandkåren var på din skola idag. Ett lysrör i matsalen. Hela skolan står kvar. Hoppas semestern fortsätter lika bra. Kram mamma

Svar: Hej hej. Det är underbart också. Har förstått att det snöar hemma. Ser det ut att försvinna tills vi kommer hem, eller nej? :) tur att skolan står kvar, jobbigt att komma hem annars!
Dessi

2013-02-18 @ 14:34:58
Postat av: Nadja

MAGRUTOR!

Svar: Ja, under den stora rutan i mitten ;) Drm känns väl dolda för tillfället,Men dem ska de jobbas på när vi kommer hem igen.:)
Dessi

2013-02-18 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0