Säger god natt!

Skrivet den: 2013-02-28 kl. 21:11:07 / Kategori: boktips...

Hej hej!

Tackar svärföräldrarna för att man fick sätta sig vid dukat bord idag. Jag och Daniel har bara precis gjort det som måste göras idag. Vi har hämtat bilen i Åhus, varit och handlat och betalt räkningarna. Hej vardagen! Och när jag ändå tackar folk så är jag skyldig Tusse ett stort tack. Känslan av att komma hem till en nystädad lägenhet är svårslagen.

Jag kommer antagligen slockna så fort jag lägger huvudet på kudden men ska försöka läsa några rader i min nya bok först. Jag köpte den innan vi skulle åka hem! Synd bara att bilden är tagen i min egen säng och inte på någon strand någonstans.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0