Thailandsmorgon!

Skrivet den: 2013-02-14 kl. 08:53:00 / Kategori: Thailand 2013
God morgon hemma i Sverige!
Jag och Daniel har inte fattat det här med semester ännu, utan satte klockan på kvart i sju för att komma upp i tid. Men man vill ju hinna med att se så mycket som möjligt. Så nu har vi varit och ätit frukost. Det var en fin frukostbufé med allt man kan önska. Ska ta kort på det sen en annan gång och visa. Jag hittade både pannkakor och bacon så jag klarar mig ju. Min melonbit var formad som ett hjärta. Då kom jag på vad det är för dag idag. Undras om de gör lika stor grej av det här som i USA,
 
Dags att börja smörja sig nu, sen ska vi ge oss iväg. KRAM på er!!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vart begav ni er iväg? :) Avis!
Fint med mörkt bröd, sällsynt i thailand :) rostemackor är ju iofs inte så dumt det heller.. Ha de!

Svar: Jättegott bröd. Sned skiva bara ;) vi åkte til Railay beach idag, det kändes enklast så. Vi får se vad de blir imorgon. :)
Dessi

2013-02-14 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0