Nytt löfte!

Skrivet den: 2013-01-25 kl. 17:26:38 / Kategori:

Internet igen!! Och fredag :)

Jag har inte berättat om mitt nyårslöfte ännu tror jag. Och jag har samma som alla andra, jag ska äta nyttigare, träna mer och gå ner i vikt. Målet var tio kilo. Gärna fem innan Thailand. För att hitta ny motivation nu direkt när jag tagit de första trivselkilona har jag köpt hem lite måltidsersättningssaker från gymgrossisten. På måndag tänkte jag börja dricka dessa, och endast dessa. En vecka hoppas jag klara. (Det ska väl inte vara så jäkla svårt?!?) och om det tar bort två kilo blir jag superglad. Jag håller er uppdaterade!!

Men nu är det helg. Jag planerar att synda lite. Träna och göra massa annat skoj, men också gotta mig lite :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag klarade 12 veckor, så du klarar säkert minst 1 vecka

2013-01-25 @ 18:26:11
Postat av: Desssis

Ja, men jag är inte säker på att jag har din viljestyrka. Vi får se helt enkelt :)

2013-01-25 @ 21:02:21
Postat av: Thomas

Mitt nyårslöfte var att inte ge några nyårslöften.

Svar: smart. men mitt behövdes. :)
Dessi

2013-01-26 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0