Död!!

Skrivet den: 2013-07-08 kl. 09:40:06 / Kategori: That is that

Hjälp! Jag håller på att avlida, haha. Jag tänker inte berätta hur länge sedan de va jag tränade sist. Jag minns helt enkelt inte. Våra powerwalks i New York borde nog räknas lite i alla fall, men men. Jag tog mig i kragen och snörade på mig mina rosa pjucks. Fem långsamma kilometer kändes de som, men jag är så jäkla trött och svettig. Klockan var nio när jag gav mig ut men de var nog för sent de också. Just nu sitter jag inne på toaletten i badkaret för de är det svalaste stället i lägenheten, haha.

Ni vill inte se mig, lovar. Men skorna kan man titta på. Mina "gamla". De nya vill jag nog gå in lite till först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0