Bio i New York!

Skrivet den: 2013-06-29 kl. 21:10:00 / Kategori: New York 2013
Igår fick jag med mig Sara och Emil på bio. Ja, och Daniel såklart. Det var dock bara Sara som fick se den omtalade smörmaskinenen och mitt överanvändande av denna. Men alla gillade popcornen som var slut innan filmen började. Vi såg man om steel. Ingen film som jag kan rekommendera, men såhär i efterhand så var den rätt söt. Kanske inte det dem var ute efter men men. Ljudet inne i biosalongen var inte av denna värld,  och vi misstänker att alla New Yorkers är lite halvdöva eftersom de måste ha ljudet så högt. 
 
Det är alltid skoj att gå på bio om ni frågar mig! Och killen var ju långt ifrån ful, haha 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0