mitt jobb!

Skrivet den: 2013-06-12 kl. 16:08:00 / Kategori: That is that
 
Det där snurrandet i mitt huvud handlar till största delen om mitt arbete. (Och en del längtan till NYC, de börjar närma sig!!) Det är tyvärr så att jag inte kan vara kvar på den skola jag är på idag på grund av att det inte finns något jobb för någon med min utbildning här till nästa termin. Så jag har två dagar kvar här ungefär vilket verkligen är jättejobbigt. Hade jag vetat att jag haft ett jobb till hösten hade det kanske varit lättare men man kan inte få allt här i världen. Det löser sig säkert, och det är långt till augusti.
 
Så jag går runt och försöker prata och leka så mycket med barnen som möjligt nu samtidigt som jag är jätteledsen och mest vill sätta mig i ett hörn och storböla, haha. Jag kommer att ha seriösa problem på fredag skulle man kunna säga! Jag kommer verkligen sakna det här stället. Jag är ju lycklig här!!
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0