underbara måndag!

Skrivet den: 2013-06-17 kl. 14:13:14 / Kategori: That is that
hej hallå!
Gårdagen var ju helt sjuk! Både jag och Daniel låg helt utslagna till klockan sex på kvällen. Huvudvärken från hell! Men lördagen var så jäkla grym! Var på tjejfest hos Tina, men de dröjde inte länge förrän killarna kom ändå, haha. Sen var det fullt ös på T-baren. En grym kväll helt enkelt!!
 
Och eftersom söndagen försvann är det måndag. Jag är på jobbet och skriver utvärderingar och annat tråkigt. Känns konstigt utan kidsen men jag börjar vänja mig vid att inte åka hit nånmer. Ikväll börjar sommarjobbet, och jag ska direkt till konsum härefter. Trodde ni något annat om mig? Men nu ska jag börja uppdatera igen :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0