Snökaos och packa väskan!

Skrivet den: 2013-03-22 kl. 06:13:05 / Kategori:

God morgon och varmt välkommen du underbara fredag!!

Ännu en vecka har gått, nu går det undan. För man får tänka på datumet, inte på hur vädret är. Ännu mera snö, och till och med barnen på skolan har tröttnat nu. Vi vill ha vår såklart!

Om någon inte fattade vad jag babblade om i förra inlägget så var det ju skatteåterbäringen. Inte helt tydligt när jag läste det i efterhand ;) Och denna morgon har jag roat mig med att packa väskorna inför träningslägret i helgen. Jag älskar att gå upp tidigt. Fast tjejerna kommer bli besvikna på mig när jag slocknar före elva ikväll, haha

Idag ska jag hänga med denna brud. Äntligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0