Fredag?

Skrivet den: 2013-05-30 kl. 08:20:26 / Kategori:

Jag vaknade med ett ryck idag när Daniels klocka ringde kl 05.40. Fan, jag hade glömt ställa min klocka och skulle sticka till bussen tio minuter senare. Hur kunde jag va så dum?!? Sen kom jag på att jag visst det ställde klockan men på 06.45 istället. För att det är torsdag idag och inte fredag. Så jag bara log stort och sa "de är torsdag idag" och la mig nöjt ner igen. Daniel måste tro jag håller på att bli galen eller något. Och det var nog första gången någonsin jag blev glad över att det var torsdag och inte fredag. Tyvärr höll inte känslan i sig speciellt länge och en fredag hade suttit bra!

Det ser dock ut att bli en strålande torsdag och jackan ligger redan nerpackad i väskan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0