Beerpong och VHS

Skrivet den: 2013-11-03 kl. 13:34:29 / Kategori: That is that
Vi var 20 killar och tjejer från gamla nian som träffades igår och åt och drack gott och kollade på vår gamla spexfilm. Jag var ändå rätt skonad från pinsamheterna, eftersom jag inte gjorde så mycket, vilket i sin tur mest betydde att jag inte var speciellt poppis på högstadiet, haha. Vi spelade beerpong också, och jag var inte helt hopplös faktiskt. Sen blev de dans och tjabb och annat trevligt under kvällen. Den avslutades med några glas vatten för min del, man ville ju vara pigg inför dagens äventyr! 

Inte så mycket bilder på folket. Synd. Jag kände mig rätt snygg igår ändå! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0