Frukost för fem!

Skrivet den: 2014-04-18 kl. 09:35:16 / Kategori: That is that
Macke skulle komma och äta frukost hos oss idag och planera dagen tillsammans med Daniel. Vi skulle slå på stort med inte bara frallor utan lite ägg, bacon, köttbullar och sill också. Killarna åkte till maxi och jag började plocka fram. Ställde upp allt så fint och picture friendly som jag bara kunde. Och sen fick jag sms från Felicia som hade hört ryckte om att vi bjöd på frukost idag. Självklart gör vi de! Så det blev en himla fart på mig när frukost för tre skulle bli frukost för fem. Bilderna försvann någonstans på vägen, frukosten avnjöts i fint sällskap och kvar finns nu bara en påse frallor och all disk. Jag tänkte lämna den till Daniel och sticka och träna istället. En riktigt bra start på fredagen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0