Del I - vem är jag?

Skrivet den: 2014-08-01 kl. 13:01:00 / Kategori: That is that
När jag började tänka på allt med vad jag har för åsikter och tankar stod det rätt still. "Vad tänker jag" blev snabbt "vem är jag". Den frågan är enklare, men för de delen inte lätt. När jag tänker på vem jag är dyker hela tiden easy going upp i huvudet. Jag är den som alltid är på när något ska göras. Om det handlar om att gå och doppa sig när man är på stranden, åka iväg på en resa, ses en kväll, eller köpa bil. Jag säger sällan nej, för jag vill inte säga nej. Människor frågar ju saker för att de vill göra vad det nu än handlar om. Och om någon vill något, vill inte jag neka denna personen något, stort eller litet. Sedan är det allmänt känt hur rastlös jag blir, och jag vill att det ska hända saker hela tiden. Det är också en anledning till att jag är med på det mesta. Det finns säkert flera fördelar med denna sida hos mig, men det får andra skriva om, för det känns bara dumt. En nackdel är dock att jag förväntar mig att alla andra ska vara likadana. Att när jag kommer med frågor och idéer ska alla andra hoppa på precis som jag. Så det måste jag jobba på. 
 
Jäkla babbel! Okej, orkade ni läsa detta eller inte?!? Hiss eller diss? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hiss.

2014-08-01 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0