Lets do this!

Skrivet den: 2014-08-06 kl. 06:32:20 / Kategori: That is that
Fy vad livet är tråkigare när man jobbar ;) Eller, nej det är de egentligen inte, men bloggen blir det. Jag är på jobbet igen! Idag var det jag som fick äran att öppna på fritids, som denna vecka befinner sig i en stuga vid stranden. Och det är ju helt underbart här. Hade jag vetat hur det sett ut på stranden hade jag stuckit hit tidigare och sprungit en runda. Eller inte. Men jag gick i alla fall ner på stranden och tittade nu på morgonen. Det är så vackert och fridfullt där nere att jag skulle vilja ta med mig en filt ner och bara sitta där. Kanske till och med slumra till (klockan är halv sju, det är ok att vara trött nu) för att sedan vakna i den vackra miljön. Ingen kan vara på dåligt humör här inte! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0