Mitt dryga jag

Skrivet den: 2014-08-09 kl. 13:48:59 / Kategori: That is that
Någon som minns mitt babbel om hur jag alltid var på när någon ville hitta på något, och hade svårare för när någon inte ville hitta på något med mig? Idag är en sådan dag. Idag slutade jag jobba kl 13 och det var dags för lunch. Jag ville till disponentvillan och äta pannkakor. Jag har inte varit där på hela sommaren och det är en härlig grej att göra. Efter att flera tillfrågade inte kunde/ville ringde jag till min mor och buttrade över mitt öde. Är det verkligen så jobbigt att jag vill göra saker? Tydligen. Och sedan kom jag på det. Varför ska jag missa denna goda lunch på detta mysiga ställe bara för att ingen kan följa med mig? 

Så nu har jag avnjutit en supergod pannkaka med banan, chokladsås, glass och maränger tillsammans med ett glas jordgubbssaft. Och jag gjorde det helt själv. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0