Seg tisdag

Skrivet den: 2014-08-05 kl. 09:52:29 / Kategori: That is that
Hej hallå! 
Idag har jag sovmorgon eftersom det är jag som stänger på fritids (det är jag som stänger på Konsum också, men men). Men även om jag inte börjar förrän 12 har jag varit uppe sedan lite i sju och tvättat. Tanken var att jag skulle sticka och träna mellan turerna men det är helt omöjligt. För det första har jag träningsvärk efter gårdagens djävulspass, och för det andra kan jag inte gå många meter utan att det svartnar och jag svettas ihjäl. Tråkigt, eftersom jag mådde bra igår. Just nu sitter jag på balkongen eftersom lägenheten är äckligt varm. Frukosten idag bestod av två ägg, en burk makrill i tomatsås och ett stort glas citronvatten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0