2014 del 2

Skrivet den: 2014-12-30 kl. 16:14:00 / Kategori: That is that
Här kommer andra halvan av 2014 :) 
 
Och vi börjar med veckan på Rhodos tillsammans med Daniel och Vera. En härlig vecka på ett fint superfint hotell med grym al inclusive. Det var mycket slappande under den veckan, vilket gjorde mig galen till slut tyvärr :)
 
 
 
Det blev en tur till Danmark med familjen och en tur till Kivik med Alex också i somras
 
 
 
 
Efter sommaren började mitt första år som klasslärare. Heter det så fortfarande förresten? Helt underbart i alla fall. Och jag älskar att ha sexorna. Jag är precis där jag ska vara känner jag!
 
 
 
Under hösten började jag med Axon. En PT i Stockholm som skulle hjälpa mig i form. Oj oj oj.Ord kan ännu inte beskriva den resan.
 
 
Vi var på bröllop i höstas. Emil och Sara blev man och hustru.Massor av kärlek till dem såklart!
 
 
 
Jag och Daniel tog en tur till Stockholm med för att mysa och shoppa lite. Jag älskar dessa småturer och de måste vi göra oftare. 3 dagar i Stockholm blev det.
 
 
I höst har det varit full fokus på kost och träning och det har varit en hel del inlägg om detta också.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0