Fettmätningen

Skrivet den: 2014-12-20 kl. 08:08:37 / Kategori: That is that
På fettmätningen i torsdags var jag supernervös. Efter en startprocent på 28,9 var den nere på 22,95 i början på november. Jag hoppades på något i närheten av 20% nu. Så när PTn som gjorde mätningen sa 11,91% tänkte jag att hon måste mätt fel. Det sa jag högt också, och då blev hon nästan lite sur, haha. Nu har jag skickat bilder och mätresultat till Martin. Han sa också att 11.91% stämmer himla bra utefter mina bilder och mått. 

Helt jävla sjukt skulle jag vilja säga. Just nu känner jag mig supernöjd och riktigt stark vilket är en underbar känsla. Jag har gjort detta. Nu tar jag jullov och sedan får vi se vad våren har att erbjuda. Jag har inga planer på att bli mindre eller smalare, men starkare! Här ska de byggas muskler. Och rumpa ;)

Jag är ärligt talat så lycklig över detta att jag skulle kunna gråta! 





Kommentarer
Postat av: Veronica

Snyggt, bra jobbat :)

Svar: Tack :)
Dessi

2014-12-20 @ 23:50:49
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se
Postat av: Anni

Bra jobbat! Du ska verkligen vara super nöjd med vad du åstadkommit så här långt!God Jul och Gott nytt år!

Svar: Tack :) god jul fina! Jag följer din resa!
Dessi

2014-12-21 @ 06:48:13
URL: http://www.nattstad.se/tearsandlaughs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0