instagram på bloggen!

Skrivet den: 2014-01-12 kl. 13:45:00 / Kategori: That is that
Det är inte alltid (väldigt väldigt sällan) som Daniel lägger sig i något som handlar om bloggen. Detta är min egna lilla dagbok som ofta kommer till användning när vi ska komma ihåg vilket år vi gjorde vad. Men nu tyckte han att jag skulle lägga in mina instagrambilder på bloggen också, precis som hans syster. "Fråga Emil hur han gjorde, säkert inte så svårt." Hans ord inte mina ;) 
 
Sagt och gjort, ni ska ha dem på högersidan hoppas jag. Verkligen superenkelt. Så enkelt att jag tror att Emil inte haft något att göra med alls att Sara har fått dit sina bilder! Hittade en film här, sen tog de mindre än fem minuter att fixa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0