Ärlighet varar längst!

Skrivet den: 2014-07-02 kl. 18:34:38 / Kategori: That is that
Ett kort men tufft pass på gymmet är avslutat. Bättre tufft och kort än ett långt och lite lättare nu när motivationen inte är på topp. Men jag ska tillbaka! 

Jag tog tag i de här med studentpris på gymmet också. Jag har faktiskt haft dåligt samvete för att jag betalar studentpris trots att jag inte pluggar längre, så idag sa jag till om det. Men eftersom jag har de på autogiro var det bara att köra på sa personalen. Jag får behålla det priset, och jag fick också höra att det var  trevligt att jag sa till. Synd bara att det var 2,5 år sedan jag tog examen. Så det som var menat som en komplimang satt där den skulle, Hallå dåligt samvete! 


De visade ett program om fetma på tvn framför mig. Satan vad jag tog i då, haha

PS: trevligt med positiva kommentarer när man visar sig utan smink. De gör gott i hjärtat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0