Trevlig fredag!

Skrivet den: 2014-07-25 kl. 23:50:34 / Kategori: That is that
Jobbet idag var stressigt, varmt, tungt och jätteroligt! Full rulle hela dagen där jag sprang mellan avdelningarna och hjälpte till där jag behövdes mest. Det är fördelen med att arbeta i en liten butik. Man kan alla avdelningar och arbetet blir mer varierat. Det var också roligt att arbeta när alla andra också gör de, istället för bara på kvällar och helger. 

Efter jobbet åkte jag till en arbetskollega och hade fredagsmys. Vi spelade lite spel, snackade jobb och åt skräp :) jag skulle också vilja se mig som vinnare i galenpanna där jag listade ut en känd svensk dj, en gammal amerikansk president och en... hm.. en påhittad person, vem var nu de?? Just de Mr Christian Grey! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0