Newbody säljes

Skrivet den: 2014-06-03 kl. 07:24:06 / Kategori: That is that
God morgon fina! 
Jag har redan nu träningsvärk vilket är en härlig känsla. Med mig från träningen igår fick jag också en newbodykatalog, så det är bara att bombadera mig med beställningar. De flesta av er vet mer än väl vad newbody är, men för er andra kommer en snabbis.

 Newbody är underkläder (för honom, henne och kidsen) strumpor (i flera modeller och färger), underställ, linne, sporttoppar och annat. Detta säljes till ett bra pris (och bra kvalitet) oftast av föreningar eller skolklasser för att tjäna pengar till lagkassan/klassresan.

Jag har katalogen, men sortimentet finns på deras hemsida också. Hör av er om ni undrar något eller vill beställa :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0