Dinner with friends!

Skrivet den: 2014-03-21 kl. 22:26:02 / Kategori: That is that
Det var en härlig fotbollsträning i regnet ändå. Jag trivs bra där jag är. Fredagen blev inte sämre av att jag hade en middagsdejt med tre favorittjejer efteråt. Vi åt trerätters på steakhouse i Kristianstad, men vi behövde ändå mer tid att snacka av oss så vi satt en bra stund efter maten också. Jag var dock först att ge upp då jag kände att ögonen  sakta blev mindre och mindre. Och upptäcker man inte att man betalar 110:- för mycket för maten, då är man faktiskt trött! Ska bli riktigt skönt att stänga ögonen helt nu. God natt :) 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggingar!! :P

2014-03-22 @ 16:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0