lång dag

Skrivet den: 2014-03-19 kl. 13:22:10 / Kategori: That is that
Dagen blev inte riktigt som jag tänkt då jag fick hoppa in extra idag. Så nu är det många tankar som snurrar i huvudet och att skriva några rader har jag inte ens varit i närheten av. 
 
Jag ändrade tillbaka till det gamla sättet på mobilen igen. Det var lite tråkigare och antalet besökare som visades stömde inte överrens med hur många de va, vilket jag tyckte var ännu tråkigare. De läsare jag nu har ska bannemej synas, haha
 
Många tankar i huvudet och massor kvar att göra. Jag hoppas eftermiddagen blir bättre!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin du är :)

Svar: Tack :)
Dessi

2014-03-19 @ 16:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0