my place

Skrivet den: 2014-05-28 kl. 13:17:00 / Kategori: Our place
Vi fick den här med posten för någon dag sedan. Jag skrattade åt den, och tänkte att mäklaren var allt bra snurrig om han undrar om vi går i säljtankar eftersom vi inte bott i lägenheten i två månader ens. Så jag sparade utskicket för att visa Daniel. Han skrattade ännu mer eftersom det var vårt kök på framsidan, haha. Det hade jag inte ens sett. Men till mitt försvar hade mäklaren ringt Daniel och frågat om han fick använda bilder från vår lägenhet till reklam. Så han tittade efter de på ett annat sätt jämfört med mig. Skoj var det iaf, och vilken tur att jag sparade de, istället för att bara slänga all reklam!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas

det var nog för att visa hur det blev.

2014-05-28 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0