Lördag och slut på ledigheten.

Skrivet den: 2014-10-04 kl. 16:04:20 / Kategori: That is that
Hej hopp! 
Vilket väder vi har idag. Strålande sol och jättevarmt ute. Efter min morgonpromenad träffade jag Carro på gymmet. Hon är hemma några veckor nu innan hon sticker vidare så det gäller att passa på. Vi körde hårt ett tag för att sedan avnjuta en sen lunch på balkongen. Den sista i år kanske? 

Men nu är det slut på de roliga och jag ska alldeles strax köra till Konsum och min jobbhelg börjar. 

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Niles

Såg ju riktigt gott ut - skönt att kunna sitta ute på balkongen och njuta! Får önska dig en trevlig helg på jobbet då!

2014-10-04 @ 16:15:20
URL: http://theniles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0