Lycklig!

Skrivet den: 2014-10-12 kl. 18:10:48 / Kategori: That is that
Idag slog lyckan över mig fullständigt! Efter ett tufft spinningpass med grym musik kom jag ut till strålande solsken. Då började jag skratta högt av lycka. (Jag skrattade faktiskt högt, och ju mer jag tänker på det, desto bättre känns det.) Jag kände mig grym. Sedan började jag tänka på vilken härlig kväll de var igår och det faktum att jag skulle iväg med syrran och shoppa idag, och jag blev ännu gladare. Jag tänkte på relationen med min syster och min familj som är oslagbar. Mina vänner som stöttar mig i allt. Jag tog det ett steg längre och tänkte på min underbara sambo och att han låg bakis hemma i vår helt egna lägenhet. Jag tänkte på att jag åker till jobbet med ett leende på läpparna varje dag för jag har ett sådant underbart jobb och underbara kollegor. 

Jag är så lycklig att det är löjligt. Men jag njuter av det! Jag är så lycklig att jag skrattar högt!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är oxå lycklig jag har ju dig som dotter.kram mamma

Svar: ❤️
Dessi

2014-10-13 @ 06:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0