Material things!

Skrivet den: 2014-10-13 kl. 07:09:09 / Kategori: That is that
Jag föll för grupptrycket igår och köpte nya skor. Lycklig som få såklart, men alla mina högklackade skor i garderoben fattade ingenting.

Det blev lagom med shopping igår och allt kommer upp efter hand. Och lagom brukar vara min grej, men jag råkade smälla ytterligare en tusenlapp på Nelly.com igår vid halv tolv-tiden. Hoppsan. Det var alldeles för enkelt att beställa genom mobilen utan kladd med kortnr osv. Inte bra alls :)






Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Snygga!

Svar: Tack :)
Dessi

2014-10-13 @ 08:35:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Stefan

Hade de inga nya byxor som man kan beställa??

Svar: Nej, inga alls, jag tittade ;)
Dessi

2014-10-13 @ 12:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0