One amino

Skrivet den: 2014-10-19 kl. 12:44:21 / Kategori: That is that
One amino är en favorit i mitt lilla kosttillskottsförråd. Mest eftersom detta är det enda jag dricker förutom vatten :) 

Jag tar one amino precis innan, under, och direkt efter träningen. Funkar skitbra! En till en och en halv skopa blandas med 3-5dl vatten. Jag kan självklart skriva massa konstiga fakta om hur de fungerar mer exakt men de får ni göra själva. Det ska i alla fall maximera muskeltillväxten och hjälpa till med återhämtningen efteråt. I like it! 

Jag började med smaken päron som är supergod. Vid andra beställningen nu blev det därför en päron till men jag ville testa någon ny också. De finns i smakerna päron, äpple, cola och jordgubb. Jag valde jordgubb. Den luktade inte alls gott när jag öppnade den så var superorolig. Men det hade jag inte behövt vara för den var, precis som päron, läskigt god. Skulle kunna dricka den som saft! Nu är jag riktigt sugen på att testa cola-smaken!

Ni hittar one amino på fitnessguru.com






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0