Ont i magen

Skrivet den: 2014-11-01 kl. 00:57:22 / Kategori: That is that
Jaha, några timmars syndande och jag mår piss. Både psykiskt och fysiskt. Jag har ont i magen efter min burgare, lyxshake och choklad. Och huvudet snurrar som fan. Hur mycket har jag förstört nu? Och det är väl meningen att jag ska kunna gå ut och äta en fredag utan att må dåligt? Igen, både psykiskt och fysiskt. För samtidigt som jag tycker det är jobbigt känner jag också att det inte är hela världen. Det är väl inte hela världen?! Och jag har skött mig också! Promenader varje dag här, gymmet två gånger plus att jag hållt kosten hur bra som helst (minus 6 timmar). Imorgon ska jag njuta av frukostbuffén på hotellet och sen, lagom till lunch är vi back on track. Hemma och i säkerhet för alla frestelser! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0