Samtal från polisen

Skrivet den: 2014-10-24 kl. 14:02:36 / Kategori: That is that
Nu ska jag snabbt hem och byta om till träningskläder och sedan trava iväg till polisen. De ringde igår och frågade om jag tappat något. Snabbt tänkte jag tillbaka på helgens utgång, men kom ju på att jag var nykter på Grand i lördags och hade full koll på läget. Och jag saknade ingenting. Då säger de att de har mina nycklar. What!? De hade jag ju i fickan. Hade använt dem en timme tidigare när jag låste dörren innan jag gick.. Icke att de låg i fickan! Men hur någon lyckats hitta dem och lämna dem till polisen, och de faktum att polisen hittar ägaren och ringer upp, på mindre än en timme är en gåta. Jag hade inte ens saknat dem. Typiskt min jävla tur enligt syrran, haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0