Gårdagen

Skrivet den: 2014-09-21 kl. 08:29:19 / Kategori: That is that
Igår var dagen då Emil och Sara blev man och hustru. Festen höll på gästis i Åhus. Där var så otroligt fint att jag skulle vilja flytta dit. Inredningen var gammeldags med så många olika detaljer att jag upptäckte nya saker hela tiden. 

Brudparet var så vackert och kvällen var mycket trevlig. Det var två familjer som inte kände varandra sedan tidigare men som fungerade väldigt bra tillsammans! 

Grattis igen till er, Emil och Sara!









Sara hade en helt underbar klänning på sig. Tyvärr har jag inte fått någon bild på ryggen, men det kanske någon annan har. Jag har heller inte några bilder på mig själv eller Daniel, sånt hade vi inte tid med. Det var Sara och Emils dag och det var full fokus på dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0