Mina hjärtan

Skrivet den: 2015-08-24 kl. 07:01:46 / Kategori: That is that
God morgon måndag!
Jag är som vanligt full av energi denna måndagsmorgon och ser oändligt med möjligheter inför den kommande veckan. Här ska det bannemej bli saker gjorda! 

En morgonpromenad har det hunnits med och jag hamnade på en tidigare buss än tänkt eftersom jag inte ville störa Daniel alltför mycket nu på morgonen. Jag hoppas verkligen inte att jag ska upp tidigare än honom i två års tid nu, för det passar inte någon av oss. 

Jag tänkte avsluta med "hoppas ni får en bra måndag" men jag ändrar mig och säger istället "Se nu till att få en bra start på veckan". Ert eget ansvar, ingen annans. Eller hur?! 

Kram på er!


Bättre än såhär blir det inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0